۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶

مسئول خواهران ستاد عتبات عالیات کشور:

بازسازی عتبات در شناخت و جذب جوانان به مسیر اهل بیت موثر است

بازسازی عتبات در شناخت و جذب جوانان به مسیر اهل بیت موثر است

رشت- مسئول خواهران ستاد عتبات عالیات کشور با اشاره به تلاش‌ دشمن برای دور کردن جوانان از اهل بیت، گفت: بازسازی عتبات در شناخت و جذب جوانان به این مسیر موثر و توطئه دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش مهر، مینو اصلانی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش خواهران خدام‌الحسین (ع) استان گیلان الگوی انقلاب اسلامی را متاثر از قیام عاشورا دانست و بیان کرد: ایثار و شهادت را مدیون راه امام حسین (ع) هستیم که به ما درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان داد.

مسئول خواهران ستاد عتبات عالیات کشور با اشاره به ضرورت شبکه سازی برای بازسازی عتبات و عالیات، گفت: باید شبکه همیاران بازسازی عتبات و عالیات در بین دانشجویان و سایر اقشار جامعه شکل گیرد.

وی با بیان اینکه آمادگی برگزاری دوره های توانمندسازی و شبکه سازی جهت بازسازی عتبات و عالیات وجود دارد، افزود: بیشتر فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات مردمی است و این مسیر به شناخت بیشتر اهل بیت ختم می‌شود.

اصلانی با اشاره به بازسازی صحن مطهر حضرت زهرا (س) در نجف توسط متخصصان ایرانی، بیان کرد: دانشمندان ما با انجام کار علمی دقیق توانستند سازه‌ای بسازند که در دنیا رتبه برتر را کسب کند و این سازه اکنون دومین سازه بزرگ جهان اسلام و دارای فرمول‌های پیچیده فیزیک و ریاضی است.

مسئول خواهران ستاد عتبات عالیات کشور با اشاره به تلاش‌های دشمن برای دور کردن جوانان از اهل بیت، گفت: بازسازی عتبات در شناخت و جذب جوانان به این مسیر موثر است و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه فعالان عرصه بازسازی عتبات و خادمان امام حسین (ع) مانند سرباز مقابل دشمنان اسلام خدمت می‌کنند، ادامه داد: اقدامات شما در معرفی اهل بیت و بازسازی اماکن مقدسه بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

اصلانی با بیان اینکه امروزه دنیا در یک پیچ تاریخی برای انتخاب گفتمان جدید قرار دارد، عنوان کرد: اگر بتوانیم گفتمان انقلاب اسلامی را به درستی معرفی کنیم، تبدیل به گفتمان برتر در دنیا می‌شود.

کد خبر 5354146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha